maandag 11 maart 2013

Jaarvergadering NVHPV

Zondag 10 maart ben ik naar mijn eerste jaarvergadering geweest. Ruud was er al eerder geweest en had zich ook ingeschreven. Ik wist nog niet of ik er heen wilde.
Op de dag zelf dus toch besloten om mee te gaan...al was het niet alleen voor de vergadering, maar vooral om bekende te zien en te spreken.
Zondag was het niet zo'n mooie dag om te fietsen; het was waterkoud en er was sneeuw voorspelt.
We gingen dus met de auto (zoals meer), maar er waren toch ook liggers die met de fiets waren. Sommige hadden de nacht er al door gebracht.
 
Eerst hebben we wat bij gekletst en wat kennis gemaakt met andere ligfietsers.
Om iets over 11 begon de vergadering met wat zakelijke punten. Die gingen een beetje aan mij voorbij (kascommisie, jaarcijvers...). Ook werden er nieuwe bestuursleden voorgesteld.
Daarna was er weer wat bijklets tijd tijdens het eten. Er waren broodjes en warme soep. Ik had zelf mijn brood meegenomen (ik had me niet aangemeld) en deze smaakte me goed.
We hoorde dat we ons konden inschrijven voor Paastreffen. Nu op een nieuwe locatie; Woudenberg.
Ook kregen we een buff (maar dan met een andere naam, maar die is me ontschoten.)
 
Na de pauze ging het over de nieuwe manier van betalen van wedstrijden en evenementen. Er kan vanaf april via de website (Ligfiets.net) worden besteld en betaald. Er is veel voor onderzoek voor nodig. Maar het wordt wel makkelijker.
Frans hield een praatje over ECF (European Cyclist Federation. De vraag of de NVHPV zich daar zich bij zou aansluiten. Na stemming was het sein op groen. Het is de eerste 3 jaar op proef.
Na de pauze vond ik het een stuk intersanter en was de zit op de groene bankjes iets makkelijker.
De theepauze was er ook zo...
Hier verlieten wij de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering (ALV) van onze vereniging.
 Locatie; Woerden, Kromwijkerdijk 116. bij de Albert Schweitzer Scoutinggroep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten